UX Researcher, a wcześniej jeden z team leaderów działu SEO w Grupie iCEA. W swojej pracy szczególny nacisk kładzie na zrozumienie potrzeb oraz bolączek użytkowników.
Specjalizuje się w optymalizacji witryn pod kątem UX, opiniowaniu interfejsów ale ma również doświadczenie programistyczne w językach skryptowych, co pozwala mu dopasować rozwiązania do uwarunkowań technologicznych. Na co dzień prowadzi moderowane badania jakościowe i analizuje oraz dopasowuje strony naszych klientów do oczekiwań użytkowników końcowych. Miłośnik literatury wojennej i wielki fan włoskiej kuchni.
Nieska konwersja?
Negatywne opinie o witrynie?
Porzucone koszyki??
(funckjonalność, ergonomiczność, łatwość w obsłudze / łatwość osiągnięcia celu, brak frustracji użytkownika)
(miły wygląd, pożądanie przez klientów)
(produkty wzbudzające uśmiech na twarzy w trakcie użytkowania)
W skład oferowanych przez nas usług UX wchodzi: audyt oraz badanie.
Są to dwa w pełni niezależne działania, będące doskonałym rozwiązaniem dla firm, którym zależy na dopasowaniu oferty do oczekiwań odbiorców. Zarówno audyt jak i badanie UX pozwalają na odkrycie przyczyn niepożądanych zachowań użytkowników, niskiej konwersji, a tym samym – niesatysfakcjonującej sprzedaży. Usługi te można łączyć, do czego zachęcamy, ale audyt i badanie to niezależne od siebie analizy, uzupełniające się wzajemnie, ale skupiające się na innych aspektach i owocujące innymi wnioskami.
Jakie są podobieństwa, a jakie różnice między audytem a badaniem UX? Celem obu usług jest poprawa wrażeń użytkowników odwiedzających daną stronę WWW, co przekłada się na wyższą konwersję, a nawet sprzedaż. Różnice leżą głównie w zakresie prowadzonych analiz. Audyt bazuje na pracy specjalisty UX, który dokładnie sprawdza daną stronę pod kątem nawigacji, treści oraz architektury. Badanie UX skupia się z kolei na doświadczeniach użytkowników, którzy są rekrutowani do udziału w badaniach według skrupulatnie dobranych kryteriów.
nasz specjalista, korzystając z zaawansowanych narzędzi, przeprowadza:
analizę heurystyczną: polega na analizie interfejsu z uwzględnieniem ustalonych zasad (heurystyk) dotyczących projektowania strony. W trakcie audytu korzystamy z 10 heurystyk Nielsena i Molicha,
wędrówkę poznawczą: polega na analizie strony WWW lub e-sklepu z punktu widzenia potencjalnych zachowań użytkownika,
analizę konkurencji, która pozwala na porównanie i dopracowanie domeny klienta pod kątem UX względem stron konkurencji.
analizę danych systemowych i map ciepła (GA + Hotjar).
Podczas badania UX specjalista tworzy plan badawczy, który następnie realizowany jest przez osoby biorące udział w badaniu. Warto podkreślić tu, wspomniane już wcześniej, elementarne składowe tego procesu, do których zaliczyć należy:
wybranie metody badania oraz przygotowanie odpowiedniego scenariusza,
wybranie uczestników, którzy znajdują się w grupie odbiorców docelowych dla konkretnej strony WWW lub e-commerce,
opracowanie wyników i wyciągnięcie skonkretyzowanych wniosków dotyczących użyteczności oraz funkcjonalności badanej domeny.
Dopracowanie domeny pod kątem użyteczności dla klienta oraz funkcjonalności
Dopracowanie domeny pod kątem użyteczności dla klienta oraz funkcjonalności
Dopracowanie domeny pod kątem użyteczności dla klienta oraz funkcjonalności
Polska vs COVID-19
#bramydlaszpitali