Badania pokazują, że z Facebooka korzysta aż 80% wszystkich polskich internautów.
Znajdziesz tutaj rozmaite grupy użytkowników: różniące się między sobą wiekiem, wykształceniem, stanowiskiem pracy, zainteresowaniami i światopoglądem.
oraz umocnienie relacji z tymi, których już udało Ci się pozyskać.
Wciąż jeszcze zastanawiasz się, czy Ty również powinieneś być bardziej widoczny w social media?
Oczywiście, że powinieneś!
Komunikacja między firmą a jej klientami wygląda obecnie zupełnie inaczej niż jeszcze kilka lat temu. Teraz bardzo ważną rolę odgrywa szybki i bezpośredni kontakt online. Firma musi na bieżąco reagować na wiadomości, komentarze i oceny zostawiane na jej profilu. Co więcej, użytkownicy często szukają na Facebooku firm oferujących określone usługi i właśnie w ten sposób dowiadują się o ich istnieniu.
Facebook cały czas wprowadza różne innowacje do swojego systemu reklamowego. Dzięki temu reklamy na Facebooku potrafią być niezwykle skuteczne. Nie tylko przyciągają nowych użytkowników do profilu, ale również przekierowują ruch na stronę docelową oraz promują ofertę firmy.
Reklamy można kierować na osoby z wybranej lokalizacji, w określonym wieku, o konkretnych zainteresowaniach lub stanowiskach pracy. Możliwości jest naprawdę dużo.
Facebook Ads to z pewnością świetny sposób na poinformowanie użytkowników o swojej działalności i zdobycie nowych klientów.
Nie traktuj obecności w social media jako działań czysto wizerunkowych. Social media sprzedają i to naprawdę dobrze.
Przez reklamy i udostępniany content profile społecznościowe skutecznie przekierowują ruch na Twoją stronę z ofertą. Wzrost ruchu to więcej klientów i większy przychód firmy.
Dobrze prowadzony profil na Facebooku przełoży się na pozyskanie nowych klientów oraz lepsze relacje z już zdobytymi. Pamiętaj, że ludzie chcą robić interesy z kimś, kogo lubią. Facebook to doskonały sposób, żeby lepiej poznali Twoją firmę i nabrali do niej zaufania. Na profilu społecznościowym możesz z powodzeniem promować ofertę ze swojej strony, a tym samym sprawić, że będzie bardziej widoczna w Internecie i częściej udostępniania. Takie działania mają bardzo dobry wpływ nie tylko na promocję, ale również na pozycjonowanie witryny.
użytkowników polubiło fanpage danej marki, ponieważ poszukują informacji o nowościach
użytkowników czuje się mocniej związanymi z marką, gdy wejdzie z nią w interakcję
klientów pozytywnie odnosi się do marki, komentując, lajkując czy udostępniając zdarzenia
najpopularniejszych e-sklepów posiada swój profil w mediach społecznościowych
Facebook to nie wszystko. Istnieje wiele innych portali społecznościowych, na których również powinieneś się pojawić. Osobiście polecamy szczególnie Google+ oraz Pinterest. Dwa zupełnie różne kanały, które świetnie dopełniają się z Facebookiem.
Profil na Google+ ma każdy, kto korzysta ze skrzynki pocztowej GMail. To naprawdę bardzo duża społeczność. Swoje treści udostępniają tu przede wszystkim specjaliści z różnych branż. Prowadzenie profilu na Google+ to doskonały sposób, żeby do nich dotrzeć.
Artykuły zamieszczane w Google+ mają bardzo dobry wpływ na pozycjonowanie.
Portal jest połączony ze wszystkimi innymi usługami Google.
Dzisiejsi użytkownicy reagują przede wszystkim na obrazy. Przekaz oparty na dobrze dobranych grafikach to absolutna podstawa. Ilustracje przyciągają wzrok odbiorców. Często to właśnie one decydują, czy odbiorcy zapoznają się z treścią udostępnionego materiału.
Pinterest to około 1,5 mln użytkowników w Polsce. Zdecydowanie przeważają kobiety (około 80%), jeśli więc to one stanowią Twoją główną grupę docelową, powinieneś go wypróbować.
Idea Pinteresta opiera się na udostępnianiu wysokiej jakości zdjęć i przypinaniu ich na swoje tablice. Dzięki temu fotografie zobaczą też inne osoby śledzące dany profil.
Prowadzenie fanpage’a w mediach społecznościowych jest proste tylko w teorii. Sukces profilu zależy od wielu czynników. Najważniejsze z nich to regularność, konsekwencja oraz dopasowanie treści do grupy odbiorców.
W social mediach nie można być z doskoku. Jeżeli chcesz, żeby profil zaczął przynosić konkretne rezultaty, musisz dbać o jego rozwój: publikować ciekawe posty, zachęcać do interakcji, szybko odpowiadać na komentarze i wiadomości prywatne, zaciekawiać użytkowników, organizować konkursy, dobierać odpowiednie grafiki...
W social mediach każdy użytkownik może się swobodnie wypowiedzieć na temat Twojej firmy i ocenić ją poprzez wybranie na jej profilu odpowiedniej liczby gwiazdek (od jednej do pięciu). Na negatywne posty trzeba reagować, zwłaszcza jeżeli jest ich więcej i dochodzi do tak zwanego kryzysu.
Taka sytuacja wymaga wiedzy i umiejętności. Dobrze rozegrana potrafi pozyskać firmie nowych fanów, a źle poprowadzona może się odbić negatywnie na jej wizerunku.
Właśnie dlatego warto oddać profil w ręce specjalisty, zwłaszcza jeżeli fanpage jest duży i użytkownicy są na nim bardzo aktywni.
Chętnie zajmiemy się prowadzeniem Twojego profilu na Facebooku, Google+ i Pintereście. Jeżeli nie masz tam jeszcze kont, stworzymy je od samego początku.
Od wielu lat prowadzimy profile naszych klientów. Kilka z nich możesz zobaczyć tutaj >>
Sami tworzymy wszystkie treści oraz dobieramy do nich grafiki. Ustawiamy reklamy. Na bieżąco odpowiadamy odbiorcom, komentujemy i reagujemy.
Wystarczy, że do nas zadzwonisz
+48 667 000 333
lub wypełnisz formularz kontaktowy.
Wypełnij formularz
Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania
i wyjaśnimy wątpliwości.
Polska vs COVID-19
#bramydlaszpitali