Pozycjonowanie stron - klucz do sukcesu firmy nie tylko w Polsce
Profesjonalne pozycjonowanie zagraniczne pozwoli Ci osiągnąć satysfakcjonującą pozycję w wynikach wyszukiwania w Anglii, Danii lub w innym kraju, w którym zdecydujesz się rozpocząć swoją działalność. Należy jednak mieć na uwadze, że jest to zadanie dość skomplikowane i wymagające znajomości specjalistycznych narzędzi oraz ogromnej wiedzy z zakresu pozycjonowania i optymalizacji domen WWW. Aby pozycjonowanie zagraniczne przyniosło oczekiwane efekty, należy dokonać analizy strony zarówno pod kątem wyszukiwarki w Polsce, jak i w państwie, w którym firma chce rozpocząć sprzedaż swoich usług lub produktów. Dlatego też rozpoczynają np. pozycjonowanie UK lub w Danii należy koniecznie najpierw przeprowadzić audyt SEO strony pod tym kątem, aby mieć podstawy do zaplanowania skutecznej kampanii.
Chcąc poprawić swoją pozycję w wynikach wyszukiwania poza Polską, należy odpowiednio się do tego przygotować. Analiza SEO z wykorzystaniem takich narzędzi, jak na przykład Google Search Console, Ahrefs czy PageSpeed Insights oraz innych profesjonalnych programów, które pozwolą przeprowadzić profesjonalną optymalizację zagranicznej wersji strony. Bardzo ważną kwestią jest również określenie profilu i preferencji potencjalnego klienta. Na tej podstawie należy dobrać słowa kluczowe w taki sposób, aby pozycjonowanie za granicą było skuteczne i efektywne. Musi być również dopasowane do konkretnych potrzeb i oczekiwań samej firmy. Kampanie powinny być przemyślane, frazy idealnie dopasowane do oferty, a wszelkie zmiany wprowadzane w strukturze strony powinny odpowiadać algorytmom wyszukiwarki.