SKUTECZNA AGENCJA SEO
E-COMMERCE 360

GoOnline

Skorzystaj z bezpłatnych konsultacji
i bądź tam gdzie Twoi klienci!

Umów się na bezpłatną rozmowę

z naszym ekspertem ds. rozwoju i dowiedz się jak Ty możesz wykorzystać internet

Dane podane w formularzu będą przetwarzane przez Grupę iCEA S.A. z siedzibą na ul. Polska 114, 60-406 Poznań, w celu realizacji zgłoszenia i zgodnie z jego zakresem oraz według zasad zawartych w Polityce Prywatności i cookies.

Dlaczego warto wejść w online?

Zakupy online zyskują na popularności z roku na rok. Są one przez internautów postrzegane jako łatwe i wygodne, a dodatkowo dają większe możliwości wyboru niż sklepy tradycyjne.

  • 28,6 mln Polaków korzysta z internetu* (PBI marzec 2020)
  • Przeciętny internauta w Polsce spędzał w sieci blisko 2 h 10 min. dziennie*
  • 72% internautów kupuje w polskich sklepach e-commerce** (Badanie eIzby)
  • 77% internautów deklaruje, że ważne jest dla nich, aby marka była dostępna zakupowo w wielu kanałach.**
  • Dla 82% badanych internautów za najważniejszym motywatorem do zakupów online jest dostępność 24h/7**

Zakupy online dla Polaków to:

wygoda

brak konieczności jechania do sklepu, stania w korkach oraz kolejkach

oszczędność czasu

przeglądanie ofert z dowolnego miejsca na świecie i o dowolnej porze dnia

dostępność

szeroki asortyment w cenie przystępniejszej niż w punktach stacjonarnych

nieograniczony czas wyboru

możliwość zastanowienia się nad zakupem bez presji czasu

łatwe porównywanie

wybór najlepszej oferty i poznanie opinii na temat produktu

Jak zacząć sprzedawać online?

Określ branżę w jakiej chcesz działać oraz ustal kierunki rozwoju na przyszłość

Pomyśl nad modelem działania biznesu, na ile możesz sobie pozwolić uruchamiając pierwszy e-sklep

Wybierz oprogramowanie uwzględniając niskie koszty utrzymania, prostą obsługę i szeroki wachlarz funkcjonalności

Checklista „Mój pierwszy e-sklep”

  1. Działalność gospodarcza

    będzie konieczna do nawiązywania współpracy z kontrahentami

  2. Wybór oprogramowania do prowadzenia sprzedaży online

    to będzie serce Twojego e-sklepu, od jego funkcjonalności zależy sukces biznesu

  3. Domena sklepu

    Twój unikalny adres www, który zapamiętają klienci

  4. Skrzynka e-mail

    dedykowany adres e-mail wzmocni profesjonalny wizerunek

  5. Hosting

    o ten element dba dostawca oprogramowania sklepu internetowego

  6. Produkty do sklepu

    samodzielne dodawanie lub automatyzacja poprzez integrację z hurtowniami

  7. Sposoby płatności i dostawy

    najwygodniejsze metody, które preferują klienci

  8. Regulamin i polityka

    elementy decydujące o zaufaniu, które zabezpieczą prawnie Ciebie i Twoich klientów

  9. Księgowość

    samodzielne działania lub integrację oprogramowania z systemami księgowymi

  10. Certyfikat SSL

    bezpieczeństwo sklepu to podstawa, buduje zaufanie i pozwala uniknąć niebezpieczeństw

Założenie sklepu internetowego nigdy nie było łatwiejsze!

Czy wiesz, że jest to możliwe unikając czasochłonnych, skomplikowanych i drogich procesów? Wybierz dedykowane oprogramowanie, które daje Ci gotowe możliwości wystartowania z własnym e-sklepem w nawet jeden dzień.

Jakie czynniki powinieneś wziąć pod uwagę wybierając oprogramowanie dla e-sklepu?

  1. czas wdrożenia
  2. wygoda użytkowania
  3. przystępność interfejsu

Dlaczego SkyShop?

  • unikasz budowy własnej strony, dostajesz cały pakiet wraz z gotowymi szablonami kreatora sklepów
  • dzięki rozbudowanym integracjom oraz narzędziom wspierającym możesz skupić się na najważniejszym, czyli sprzedaży
  • przejrzysty panel do zarządzania e-sklepem bez konieczności umiejętności programowania
  • integracja z 317 hurtowniami i możliwość działania w modelu dropshipping

Dlaczego PrestaShop?

  • przystępny i łatwy w obsłudze CMS
  • zapewniona wydajność nawet przy małej ilości produktów w e-sklepie
  • bezpłatna licencja
  • dobry wybór dla osób znających się na podstawowej optymalizacji pod kątem SEO

Dlaczego Magento?

  • bezpłatna licencja OpenSource
  • w przypadku zaawansowanej wiedzy duże możliwości modyfikowania sklepu i jego zaplecza
  • duża ilość możliwości rozbudowy e-sklepu oraz integracji
  • duży rynek szablonów i rozszerzeń ułatwiających pozycjonowanie sklepu

Jak wyglądają etapy procesu zakupowego klienta?

potrzeba posiadania
(naturalna lub wzbudzona)

rozważanie posiadania produktu
(posuzkiwanie informacji, opinii, przegląd dostępnych ofert)

zakup produktu
(porównanie cen, sklepów i decyzja o zakupie)

ponowny kontakt
(powrót, wsparcie, budowanie lojalności)

Sprzedawaj i promuj

Pomimo że emocje są naszym motorem napędowym, to często decyzje zakupowe nie są podejmowane impulsywnie, a sama ścieżka zakupowa składa się z kilku etapów. W zależności od oferty sklepu etapy będą różnić się od siebie. Świadomość, jaki użytkownik wchodzi na Twoją stronę i jak wygląda jego proces zakupowy pozwoli dobrać najskuteczniejsze kanały komunikacji.

Jakie pytania musisz zadać sobie na START?

  1. czy znasz persony swoich klientów?
  2. ile kontaktów z reklamą potrzebuje Twój klient, aby podjąć decyzję zakupową?
  3. na jakim etapie ścieżki zakupowej jest Twój klient trafiając na stronę Twojego sklepu?
  4. w jaki sposób klient porusza się po Twoim sklepie online?
ikona

Widoczność w wyszukiwarce

Google odwiedza dziennie ponad 14 mln Polaków* (PBI kwiecień 2020). Większość klientów na każdym etapie procesu zakupowego korzysta z Google. Szukają inspiracji, produktów, opinii czy konkretnych sklepów. Ważne jest, aby dobrać frazy w kampanii tak, aby odpowiadały na potrzeby odbiorców. Pozwoli to na zwiększenie ilości konwersji.

ikona

E-mail marketing

Spersonalizowana komunikacja mailowa jako klucz do sukcesu. Zadbaj o formę, treść oraz czas wysyłki. E-mail retargeting może pozwolić odzyskać nawet połowę porzuconych koszyków. Nie zapominaj również o testach A/B różnych kreacji - dzięki temu dowiesz się co działa, a co nie.

ikona

Wartościowe treści

Interesujący content na stronie, który jest odpowiedzią na zapytania i potrzeby Twoich klientów to konieczność. Dzięki temu pozyskasz wartościowy ruch z wyszukiwarki, który przełoży się na pozycję ekspercką, wzmocni zaufanie do marki, a co za tym idzie maksymalizuje szansę na większą ilości zamówień.

ikona

Wygląd strony - UX

Przyjazna i intuicyjna strona e-sklepu to dzisiaj podstawa. Atrakcyjne zdjęcia oraz poczytne opisy sprawiają, że klient łatwiej podejmuje decyzję, a jego doświadczenia są bardziej pozytywne. Ułatwiaj klientowi nawigację po stronie, a zyskasz więcej zamówień!

ikona

Budowanie społeczności

Social media to aktualnie bardzo istotna część e-biznesu. Ważne, aby postawić na kanały, gdzie faktycznie Twoi klienci są obecni. Inspiracje, poradniki, informacje o promocjach czy nowościach to solidny fundament, aby zacząć tworzyć społeczność, która lojalizuje klientów. Media społecznościowe to dialog, a nie monolog, więc słuchaj uważnie swoich odbiorców.

„Aktualnie zakup to już nie tylko kliknięcie przycisku „KUP”. Jego początkiem jest inspiracja, a następnie poszukiwanie informacji i opinii. Kolejno dochodzi do wyboru oferty, a następnie płatności i najkorzystniejszego sposobu dostawy, a co za tym idzie śledzenie statusu przesyłki. W trakcie całego procesu kupujący ma do czynienia z różnymi emocjami, a na końcu, w głowie klienta, pojawia się opinia o całym doświadczeniu zakupowym.”

Pamiętaj, aby dostarczać zakupione produkty tam,
gdzie klient chce je odebrać!

Co zniechęca Polaków do zakupów online?

  • długi czas oczekiwania na dostawę
  • wysokie koszty przesyłki
  • sposoby płatności niewzbudzające zaufania
  • wygląd serwisu - nieatrakcyjne zdjęcia, nieintuicyjność
  • negatywne opinie w sieci

Jak sprzedawać więcej za pomocą darmowej dostawy?

  • wprowadź opcję darmowej dostawy od pewnej kwoty zamówienia
  • możesz doliczyć koszt dostawy w cenę produktu
  • zadbaj, aby klient widział w koszyku ile brakuje im do uzyskania darmowej dostawy

Prawo

Regulamin sklepu to jeden z ważniejszych czynników pod względem prawnym w sklepie online. Jakich błędów w nim nie popełniać?

  • regulamin musi być zawsze oparty na aktualnych przepisach
  • nie może zawierać niedozwolonych klauzul
  • musi zawierać informacje o unijnej procedurze ODR
  • nie może zawierać sprzeczności

Poznaj narzędzia, które pomogą Ci wySTARTować w świat online:

SMSAPI - skuteczne kampanie i wysyłki w kanale SMS

Platforma do masowej wysyłki wiadomości SMS, MMS i VMS poprzez panel klienta lub prosty i łatwy w integracji interfejs SMS API umożliwiający integrację z własnymi systemami informatycznymi m.in. e-commerce, marketing automation czy CRM.

Callback24 - inteligentne narzędzie marketingowe wspomagające proces sprzedaży i obsługi klienta.

To narzędzie dzięki któremu klienci uzyskają możliwość natychmiastowego kontaktu telefonicznego oraz planowania kontaktu poza godzinami pracy Twojej firmy. Zwiększysz liczbę połączeń z klientami poprzez inteligentne mechanizmy wzywające do akcji.

Liveprice - automatyczny monitoring i analiza cen

Wpływa na zwiększenie sprzedaży online oraz zastępuje działania człowieka w procesie śledzenia i ustalania cen. LivePrice monitoruje działania Twojej konkurencji i dostarcza rzetelne dane na temat cen Twoich produktów. Pozwala w ten sposób trzymać rękę na pulsie, jak również może sam, automatycznie reagować na zmiany cen zgodnie z Twoimi założeniami. Dzięki temu Twoja oferta staje się najkorzystniejsza i przyciąga klientów – co w rezultacie pozwala na zwielokrotnienie sprzedaży

Upblue - generowanie ruchu dzięki skutecznym kampaniom digital

Agencja, która specjalizuje się w kampaniach digital, a w szczególności SEM. Przy wykorzystaniu optymalnego budżetu maksymalizują efektywność płatnych reklam. Należą do wąskiego grona agencji, które mogą się poszczycić certyfikacją PREMIER Google Partner, który świadczy o wysokiej jakości usług.

Brand24 - monitoring mediów w służbie reputacji Twojej marki.

To narzędzie pozwalające na skumulowanie wszystkich wzmianek o marce pozyskanych z portali, mediów społecznościowych, blogów, mikroblogów czy forów w jednym miejscu. Monitoring internetu nie kończy się jednak na własnej firmie. Warto śledzić otoczenie, żeby dowiedzieć się jak działa branża oraz o czym się mówi.

Edrone - CRM dedykowany branży e-commerce.

System pomaga w prowadzeniu sklepu przyjaznego klientom, a także budowaniu długofalowych relacji, co sprawia, że będą oni chętniej i częściej korzystać z oferty. Możliwości oferowane przez Edrone pozwalają odzyskiwać część porzuconych koszyków, tworzyć spersonalizowane newslettery oparte o szczegółowe dane o klientach takie, jak czas od ostatniego zakupu, ile klient wydaje oraz sugerować rekomendowane produkty na podstawie wcześniejszych zachowań konsumentów.

RPMS - kancelaria prawna, która zadba o aspekty rzetelnego prowadzenia biznesu.

Dzięki doświadczeniu w branży świetnie rozumieją problemy z jakimi borykają się firmy działające online. Wiedza merytoryczna oraz doświadczenie pozwala dopasować efekty usług do oczekiwań klientów.

Artykuły blogowe

Polityka cenowa w sklepie online krok po kroku

Stara koncepcja 4P w marketingu (price, product, place, promotion) nadal nie traci na znaczeniu. Każdy z jej elementów jest wyzwaniem […]

Wygoda klienta podczas finalizacji zakupów w e-commerce, a porzucanie koszyków

Dzisiejszy klient sklepu internetowego poszukuje wygodnych rozwiązań, które pozwalają jak najszybciej osiągnąć cel. Nigdy wcześniej użytkownicy nie byli narażeni na […]

Baza kontaktów – fundament skutecznego marketingu SMS

Zbieranie kontaktów na potrzeby masowej wysyłki SMS może stanowić wyzwanie, szczególnie jeżeli Twoja firma nigdy wcześniej skutecznie nie korzystała z […]

Umów się na bezpłatną rozmowę

Umów się na bezpłatną rozmowę

z naszym ekspertem ds. rozwoju i dowiedz się jak Ty możesz wykorzystać internet

[contact-form-7 404 "Not Found"]