Aktualności

Jak dopasować styl komunikacji do Twojej marki?

Pamiętasz tę reklamę telewizyjną dla banku, w której wszyscy dookoła krzyczeli na siebie? Albo napojów bezalkoholowych, w której ludzie z […]

8 elementów e-sklepu, które sprawdzają klienci zanim Ci zaufają

Popularność sklepów e-commerce z roku na rok wzrasta, zwiększa się również liczba osób kupujących online. Jednak dzisiejszy klient jest nie […]

Jak zorganizować konkurs na Facebooku?

Konkursy w social mediach to świetny sposób na zwiększanie zasięgów, poszerzanie świadomości marki oraz lojalizację odbiorców. Nagrody i element grywalizacji […]

Rozwój nowych technologii to niezliczone korzyści dla wielu użytkowników, ale jak się okazuje, nie każdy korzysta z nich tak, jak […]

Czym jest efekt ROPO?

Poszukujesz produktu w internecie, czytasz o nim opinie, porównujesz różne opcje, a ostatecznie i tak nie decydujesz się na zamówienie […]

Grudzień to specyficzny czas zarówno dla kupujących, jak i sprzedających. W tym roku większość zakupów prezentowych przeniosła się do internetu. […]

123

Obecność firmy w internecie to dzisiaj konieczność, niezależnie czy prowadzimy mały lokalny biznes, czy dużą firmę. Musimy jednak pamiętać, że […]

Na czym polega real-time marketing?

Czasami skutecznym sposobem na akcję marketingową jest wykorzystanie wydarzenia lub trendu, o którym jest aktualnie głośno w internecie. Szybka reakcja […]

Google zapowiedział aktualizację. Co wiemy o Page Experience Update?

Przedstawiciele firmy Google po raz kolejny, z wyprzedzeniem, zapowiedzieli aktualizację algorytmu – 28. maja pojawił się komunikat o Page Experience […]