ABC e-Commerce to seria webinarów organizowanych z myślą o przedsiębiorcach prowadzących biznes online.
W ich trakcie omawiamy podstawy funkcjonowania rynku e-Commerce. Jako jeden z liderów branży SEO dzielimy się wiedzą o skutecznym pozycjonowaniu: odsłaniamy tajniki funkcjonowania algorytmów wyszukiwarki Google oraz wyjaśniamy, w jaki sposób najlepiej poprawić widoczność strony w sieci.
Nie samym pozycjonowaniem sklep internetowy żyje.
Dlatego nasze webinary organizujemy z udziałem partnerów, którzy specjalizują się w innych obszarach e-Commerce, m.in. polityce cenowej, bezpieczeństwie prawnym, obsłudze klienta czy integracji sklepowej. Połączenie tych różnych perspektyw sprawia, że webinary ABC e-Commerce charakteryzują się kompleksowym podejściem do kwestii związanych ze sprzedażą w Internecie.
Setup.pl to firma zrzeszająca grupę polsko-niemieckich przedsiębiorców i prawników praktykujących sztukę e-biznesu. Dzieląc się swoim doświadczeniem, pomagają innym przedsiębiorcom w tworzeniu dzieł e-Commerce, opartych na triadzie wartości: ludzie, przemyślane procesy i otwartość.
Odpowiedzą Setup.pl na trudności związane z wejściem na rynki zagraniczne jest wykorzystanie potencjału sprzedaży omnichannel.
Nasz partner prowadzi portal ecommercenews.pl, pierwsze polskie źródło codziennych informacji o e-Commerce.
Gdy wybuchła pandemia COVID-19, a świat biznesu zatrzymał się na chwilę, portal informował o sytuacji w logistyce i marketplace’ach za pomocą wydarzenia “ABC e-Commerce”.
Wielu przedsiębiorcom pomogło to przetrwać trudne chwile.Teraz, gdy kurz opadł, czas na webinar! Tym razem nie chodzi tylko o najświeższe informacje ze świata e-biznesu, ale także o know-how i tajniki e-Commerce w nowej rzeczywistości.
Rozważasz wejście na rynek niemiecki, ale nie wiesz, czy jest to w ogóle możliwe w czasach COVID-19?
Prognozy ekonomiczne i sytuacja gospodarcza nie są już tak przewidywalne jak kiedyś, ale bez obaw - ekspansja zagraniczna jest nadal jak najbardziej wykonalna! Sprawdzone narzędzia i odpowiednie doświadczenie umożliwiają skuteczne wejście na rynki zagraniczne nawet w obecnej sytuacji. Ostateczna decyzja należy do Ciebie, ale nasz webinar na pewno pomoże Ci w jej podjęciu. Nasi eksperci, doświadczeni w boju, przedstawią Ci nie tylko ABC e-Commerce, ale także case studies z życia wzięte i sprawdzone know-how ekspansji zagranicznej.
Chcesz poznać specyfikę niemieckiego rynku? Masz chęć dowiedzieć się więcej o aspektach prawnych albo kwestiach związanych z pozycjonowaniem na nowym rynku? Pragniesz odnieść sukces, jak nasi klienci?
01.12.2020
GODZ. 10:00
Rozpoczęcie webinaru
Czy da się myśleć po polsku na niemieckim rynku?
Bartosz Gaca
Czego nauczyliśmy się wchodząc na rynki europejskie?
Maja Wiśniewska, Jakub Kluz, Marek Oczkowski
Jak zadbać o podstawy pozycjonowania wchodząc na nowy rynek? - Twoja checklista
Wojciech Haremza
Aspekty prawne na rynku niemieckim
Nikolaj Schlickewitz, Yvonne Bachmann
Polskie prawo a zagraniczne, jak się przygotować do ekspansji
Marcin Staniszewski, Kamila Wasilewska
SneakerPeeker
W SneakerPeeker od ponad roku jest koordynatorem projektu „Ekspansja marki SP na rynki zagraniczne”.
Właściciel spółki zajmującej się pośrednictwem w imporcie towaru, przesyłkach zagranicznych i logistyce. Od kilku lat działa w sektorze IT i stara się łączyć potrzeby biznesu z nowoczesnymi narzędziami wspierającymi eCommerce.
RPMS, RADCA PRAWNY
Od 15 lat zajmuje się bieżącą obsługą przedsiębiorców.
Specjalizacja: Obsługa korporacyjna przedsiębiorstw, w tym reorganizacja fuzje i przejęcia. Sprawy sporne i sądowe oraz własność intelektualna.
RPMS, RADCA PRAWNY
Zajmuje się obsługą przedsiębiorców od początku założenia działalności, przez proces jej prowadzenia, zakończenia lub innych przekształceń, ze szczególnym uwzględnieniem prawa nowoczesnych technologii i prawa autorskiego.
W Kancelarii Prawnej RPMS zajmuje się obsługą klientów korporacyjnych w procesach reorganizacji oraz działem e-commerce.
Grupa iCEA, Head of SEO
Z branżą SEO związany od blisko 11 lat.
Karierę zaczynał od małych lokalnych stron usługowych, a od blisko 6 lat pracuje nad maksymalizacją przychodów z ruchu organicznego w e-Commerce. Lubi dzielić się wiedzą i własnymi spostrzeżeniami dotyczącymi funkcjonowania wyszukiwarek internetowych
Marketing Manager w SMSAPI
Rozwija działania marketingowe marki w zakresie pozyskiwania klientów z kanału digital oraz relacje marki z odbiorcami za pomocą działań content marketingowych, w social media oraz realizuje strategię PR serwisu. Na co dzień podróżniczka i miejski społecznik, zaangażowana m.in. w organizację konferencji związanych z technologią, edukacją i designem TEDxKatowice.
SMSAPI
Trochę Project Manager, trochę Business Developer, trochę UX Designer a trochę Product Manager.
Związany z SMSAPI od 2017, wcześniej lider zespołów programistycznych w branży automotive oraz wdrożeniowiec systemów informatycznych. Prywatnie zapalony narciarz, piwowar domowy i człowiek, który wiecznie ma głowę zajętą remontami.
Partnership Manager w SMSAPI
Odpowiada za budowanie relacji z partnerami biznesowymi, za utrzymywanie oraz tworzenie integracji technologicznych.
W kontaktach stawia na rzeczową rozmowę prowadzącą do zrozumienia potrzeb obu stron. Można go też spotkać na scenie w trakcie branżowych wydarzeń online i offline. Prywatnie ojciec trójki dzieci, zapalony fotograf i piwowar.
Attorney at Law
od początku swojej kariery prawniczej wkłada serce i duszę w prawo informatyczne. Od 2013 roku jako prawnik w Händlerbund, największym europejskim zrzeszeniu sprzedawców internetowych z 80.000 członkami w samym regionie DACH. Doradza przedsiębiorcom w prawnie bezpiecznej sprzedaży na platformach typu marketplace (eBay, Amazon, Real.de) oraz w sklepach internetowych.
Legal & Project Manager
to ekspert rozwoju transgranicznego handlu elektronicznego, ekspansji firm w całej UE oraz prawnego zabezpieczenia polskich sprzedawców aktywnych w Niemczech. Bawarczyk z Monachium, który połowę swojego życia spędził w Polsce i łączy w sobie to, co najlepsze w obu krajach. Współzałożyciel polsko-niemieckiej agencji Setup.pl oraz redaktor ecommercenews.pl.
Grupa iCEA, Chief Marketing Officer
Jack of all trades, wierzy w holistyczny obraz marketingu i konieczność zrozumienia wszystkich narzędzi.
W pracy pasjonuje się ujęciem klientocentrycznym i zawsze patrzy przez pryzmat konsumenta – zarówno w marketingu jak i eCommerce. Doświadczenie zdobywał w Polsce i na ponad 100 rynkach zagranicznych. Dziś zarządza marketingiem w Grupie iCEA.
Polska vs COVID-19
#bramydlaszpitali